Kakebusiniss

Kaker og snop uten melk og gluten

Sarah Bernhardt minicupcakes- alles favoritt

 Det er en kake jeg baker mer enn andre, mye mer.

Og etter å ha prøvd den tradisjonelle formen, og ikke vært fornøyd, så har jeg skjønt at vi er flere. Sarah Bernhardt fungerer bare perfekt som minicupcake. Det blir passe mengde av den fyldige mokkakremen til den lette mandelbunnen. Og det er allikevel nok av både krem og sjokolade, for de som er fan av det.

Denne gangen skulle jeg lage de til en konfirmasjon i mai. Og da fikk jeg prøvd meg på en ny pynt-legoklosser, det var temaet på konfirmasjonsbordet.

DSC_0524

 

DSC_0518

DSC_0510

DSC_0514

DSC_0520

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 18. juni 2014 av i glutenfri, Kaker, Konfektkake, melkefri, Minicupcake, Sarah Bernhardt med stikkord , , , , , .
