Kakebusiniss

Kaker og snop uten melk og gluten

Stor forandring for Kakebusiniss.

I år er det 5 år siden jeg startet så smått med kakebusinissen min og det har vært mye til og fra og store ujevnheter i produktivitet så nå er det på tide med en endring. Det som begynte med en utfordring på matfronten, grunnet nye matvarer i kostholdet mitt, har endt opp som en forkjærlighet for pynting og dekorering. Og ikke minst et ønske om å lage allergivennlig mat med gode råvarer og en smak ikkeallergikere også kan like.

Og jeg elsker fortsatt både å bake og å pynte, men kakebusinissen må grunnet helsa mi ta en ny form.

Så fra nå av blir bloggen hovedkilden, med oppskrifter jeg tester ut og lager min egen vri på, inspirasjonsbilder av det jeg baker og et sted hvor dere kan stille spørsmål om allergivennlig baking og matlaging forøvrig. Jeg er ingen ekspert, men har opparbeidet meg mye kunnskap gjennom egne erfaringer. Facebook blir fylt med linker til oppskrifter og mine svar på matrelaterte spørsmål, mens instagram blir fine bilder av baking, matretter og tips om ferdigprodukter jeg liker.

Så selv om kakebestillinger er ute av bildet er det fortsatt mye å glede seg til.

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 19. mars 2017 av i Ukategorisert.
